5%
הנחה

למזמינים באתר

טיולים ופעילויות בסביבה

חופשה בכפר הנופש מעגן עדן מזמנת לכם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות המתאימות לכל המשפחה. הנה כמה מומלצות במיוחד, הממוקמות במרחק נסיעה קצרה מקיבוץ מעגן ובסביבת הכנרת:

ג'ונגל כיף

בג'ונגל כיף תמצאו עולם מהנה של אטרקציות לילדים וחובבי טבע: פינות ליטוף, האכלת בעלי חיים, סדנאות יצירה, מתנפחים, פינת זוחלים ועוד.
מתארחים אצלנו?
הציגו את מפתחות החדר בכניסה ותיהנו מ15% הנחה.

מיקום: קיבוץ בית זרע.
טלפון לפרטים נוספים: 054-6769404

הבית בנמל- משחקיה ופעילות יצירה בנמל עין גב

במקום משחקיית עץ דו קומתית ייחודית המתאימה לגילאי 2-9, פעילות יצירה מקורית לילדים ונוער, שתיה קרה,חמה, ברד ארטיקים ועוד

מיקום: נמל עין גב. 
טלפון לפרטים נוספים: 052-5089075

גליתא – חוות שוקולד

מחפשים אטרקציה טעימה במיוחד שכולם אוהבים? מוזמנים לערוך סדנת יצירה מתוקה שכל כולה-שוקולד!  במרכז המבקרים של "גליתא חוות שוקולד", תוכלו להתנסות בעצמכם בהכנת שוקולד, תגלו איך מייצרים שוקולד שלב אחרי שלב כבר מבחירת פולי הקקאו, ועד למוצר הסופי שאנחנו מכירים ותוכלו לרכוש את המוצרים השונים.

מיקום: קיבוץ דגניה ב’. 
טלפון לפרטים נוספים: 072-3922340

תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח

תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח, הינה תחנת קצה מהחשובות בקו "רכבת העמק" המיתולוגית. תחנת הרכבת שוחזרה והפכה להיות לאחד האתרים הייחודיים והמרתקים בצפון בכלל ובסובב כנרת בפרט!

החל מה-2.7.21 – שבת ישראלית ללא תשלום בשישי שבת.

טלפון לפרטים נוספים: 04-6653786

חדרי בריחה בעמק

מתחמי חדרי בריחה בדגניה ב' ובבית זרע

אם בא לכם פעילות איכותית ומרגשת לכל המשפחה שכולם יוצאים מאושרים ותוססים ממנה. אם בא לכם להיכנס לתוך סרט מושקע מרתק וסוחף שאתם השחקנים הראשיים בו. אם אתם אוהבים לחשוב מחוץ לקופסא, לפצח חידות, להרגיש אדרנלין שממשיך עוד אחרי המשחק זה לחלוטין המקום בשבילכם!
חדרי הבריחה בעמק מציעים סיפור מקורי ומרתק, עם תפאורה ריאליסטית מדהימה וסאונד מקצועי שיטריפו אתכם, אפקטים טכנולוגים מדהימים, חדרים ענקיים ומרתקים, יחס אישי לכל לקוח וחוויה בה מבלים רק עם מי שאיתו הגעתם
מתאים בקבוצות של 2 עד 10 לחדר בריחה, ניתן בו זמנית להתחלק ל-3 חדרי בריחה. בהזמנה מראש בלבד במערכת ההזמנות באתר https://www.paradisescape.co.il
לאורחי כפר הנופש מעגן, בהצגת המפתח לחדר, הנחה מיוחדת של 15% החל מ-4 משתתפים ומעלה, ו10% הנחה לזוגות ולשלישיות
להזמנות- 058-6360898

חמת גדר

פארק מים המפורסם מתאים מאוד לבילוי זוגי או משפחתי. בחמת גדר תיהנו מאטרקציות מים נפלאות דוגמת מרחצאות תרמו-מינרליים, בריכות ומיטות ג'קוזי, תותחי מים לעיסוי ושחרור שרירים תפוסים, בריכת בועות, מפל מים, מגלשת ספירלה, ואפילו "גייזרים" של מים קרים הפורצים מתוך האדמה. אוהבים בעלי חיים? הם מחכים לכם בחמת גדר: חוות התנינים, תוכים במופע מרהיב, יעלים בפינת חי, איילים, בבונים, צבים ועוד, עמדת ליטוף ועוד.

רוב רוי – שיט קיאקים בצפון

רוב רוי, אתר הבנוי כולו מחומרים טבעיים כמו עץ וחימר בשילוב מוטיבים אתניים, מזמין אתכם ליהנות משיט קאנו אינדיאני ושיט קיאקים על הירדן הדרומי. כאן תוכלו לשייט בנחת בין הנופים הפסטורליים, ואפילו לצאת שיט למסלול רטוב, בלתי נשכח ומלא אקשן. הפעילות מתאים לילדים מגיל שנתיים ומעלה.
טלפון לפרטים נוספים: 052-2413176

חוויית נהריים – נהריים בגשר

כשרוצים להכיר מקרוב את המורשת המופלאה שהותיר אחריו פנחס רוטנברג, באים אל מרכז המבקרים "נהריים בגשר". זוהי הזדמנות נפלאה לפגוש את הדמויות החשובות שליוו את רוטנברג בדרך להגשמת חזון החשמל של המדינה שבדרך, לשמוע את סיפור הקמת תחנת הכוח הראשונה, וגם לבקר בבונקר הלוחמים שנחשף לפני כמה שנים ומשמש היום כמוזיאון. בנוסף, תוכלו ללמוד על הקמת חברת החשמל, ועל הפרויקט ההידרו-אלקטרי (מפעל החשמל) שהוקם על נהרות הירדן והירמוך.

טלפון לפרטים נוספים: 04-6752685

פארק המעיינות

פארק עמק המעיינות מרכז מכלול של פלגי מים ומעיינות שמימיהם נובעים בלב אזור חקלאי. הפארק כולל בתוכו 15 ק"מ של דרכים סלולות המובילות אתכם אל שלושה מעיינות גדולים ונחל שוקק. זה המקום ליהנות משלווה מופלאה, להאזין לפכפוך המים ולהתענג על הנופים המהפנטים. לתשומת ליבכם: אין כניסה לפארק עם רכב. הולכי רגל ורוכבי אופניים נכנסים ללא תשלום. ניתן לשכור בתשלום אופניים, קלאבקאר ורכבת קרוניות העוברת בין המעיינות.

שמורת טבע מג'רסה

שמורת הטבע מג'רסה היא ביצה יוצאת דופן היוצרת מפגש של הנחלים דליות, יהודייה ומשושים בדרכם אל אגם הכנרת. במג'רסה תמצאו לגונות רבות, בעלי חיים מגוונים וצמחייה מרשימה הניזונים כולם מהמים הזורמים בה. אם חיפשתם מסלולי הליכה לכל המשפחה, טיולי מים מרעננים ואתר פיקניקים עם הצללה – שמורת הטבע הזו תתאים לכם מאוד.

× יש שאלה?🤗 אנו כאן לשירותכם💬