5%
הנחה

למזמינים באתר

מעגן עדן – אודותינו

מי היה מאמין שהשיר "קסם על ים כנרת" יהפוך לחלום שמתגשם במעגן עדן? אם תשאלו את חברי קיבוץ מעגן השוכן לחופה הדרומי של הכנרת, זו ממש הייתה כוונתם כשהקימו כפר נופש על הכנרת: מקום יוצא דופן המשלב באופן מושלם נוף פסטורלי, חוויית נופש רגועה, מגוון פעילויות לילדים, ושירות אישי ואיכותי באווירה משפחתית ומפנקת.

ההתחלה הייתה אי שם בשנת 1969, כאשר בשנותיו הראשונות שימש מעגן עדן ככפר נופש למשפחות, וצבר פופולריות כשהפך למקום המועדף עבור קמפינג, אוהלים וקרוונים. במהלך השנים המקום הלך והתפתח, משאבים רבים הושקעו בו, והיום כולם כבר יודעים: כשאומרים "כפר נופש על הכנרת" מתכוונים למעגן עדן – כפר נופש מוביל הנושק לחוף האגם, טובל בצמחייה ירוקה ונוף פסטורלי מרהיב, ומציע לכם חופשה משפחתית חלומית ברמה מלונאית גבוהה.

ריזורט מושלם על שפת האגם

כשתכננו את מעגן עדן חשבנו על כל פרט ופרט, כדי שאתם והילדים שלכם תיהנו מחוויית אירוח מפנקת כמו שמתבקש מריזורט אמיתי על שפת האגם. בזכות תכנון אדריכלי חכם המשתלב בנוף הייחודי של הסביבה, תיהנו אצלנו מחופשה הרמונית ושלווה בכל שעות היום והערב. מיקומו המצוין של מעגן עדן לחופה הדרומי של הכנרת, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור קבוצות מטיילים ומשפחות באחד האתרים היפים והמבוקשים ביותר בארץ. הכפר בנוי בסגנון קלאב: מסביב לכם מדשאות רחבות, בריכות מזמינות ופינות נוי מטופחות, המשתלבות כולן יחד לאתר נופש יפהפה באווירה רגועה שתשכיח מכם את השגרה.

גן עדן אמיתי לילדים ולהורים

אנחנו יודעים שהחופשה הזו היא גם בשבילכם, ההורים. אצלנו בכפר הנופש מעגן עדן הילדים יכולים לבלות ולשחק בזמן שאתם נופשים, נחים ונהנים בראש שקט ונטול דאגות. מרחבי הדשא הגדולים, המתקנים הבטוחים והשלווה הקסומה הופכים את הכפר למושלם עבור כולם. בנוסף, אנחנו מציעים מגוון פעילויות ואטרקציות להורים ולילדים, ותוכלו להגיע בקלות היישר מהכפר למבחר אתרים ומקומות מעניינים, לצאת לטיולים מרתקים, לטבול במרחצאות תרמו-מינרליים קרובים, ופשוט ליהנות מהנוף היפהפה סביב.

כנסים, סמינרים וימי כיף

מחפשים מקום מיוחד לקיים בו יום כיף או כנס עסקי? רוצים שהעובדים והאורחים ייהנו מנוף מסחרר באווירה קלילה ונעימה על שפת הכנרת? כפר הנופש מעגן עדן מזמין אתכם לערוך כנסים, סמינרים, סדנאות וימי כיף לארגונים בסביבה אחרת מכל מה שהכרתם, יחד עם חוויית השירות המצוינת שלנו. זו גם הזדמנות לשלב את חדר האוכל המשודרג, המתאים ל-300 אורחים ובו חלון גדול המעניק תצפית פנורמית לכנרת היפהפייה.

× יש שאלה?🤗 אנו כאן לשירותכם💬