5%
הנחה

למזמינים באתר

מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות – מעגן עדן

 

גולש/ת יקר/ה

פרטיותך חשובה לנו, ומדיניות פרטיות זו ("מדיניות הפרטיות") נועדה להסביר לך איך אנחנו, חברת מעגן עדן, שותפות מוגבלת ("החברה"), אוספים ומשתמשים במידע אישי (כהגדרתו להלן) הנאסף באתר האינטרנט שלנו : כפר הנופש מעגן עדן (maagan.co.il)  ("האתר") ובכלל.

מדיניות הפרטיות מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והיא מתייחסת באופן שווה לנשים ולגברים.

1.            מהו מידע אישי?

"מידע" כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, ובכלל זה מידע המתייחס לאדם מזוהה או אדם הניתן לזיהוי. למשל: נתונים על אישיותו של אדם, מעמדו האישי, פרטים אינטימיים לגביו ולגבי חייו, מצבו הבריאותי, מצבו הכלכלי, הכשרתו המקצועית.

 

2.            תנאי השימוש באתר

מדיניות הפרטיות מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש, ויחד הם מהווים את התנאים לשימוש באתר. כל המונחים שאינם מוגדרים במדיניות הפרטיות יישאו את המשמעות שניתנה להם בתנאי השימוש. כדי להבין טוב יותר את כלל השירותים והתנאים באתר, אתה מתבקש לעיין בתנאי השימוש[Meitar1] . שימושך בשירות יעיד על הסכמתך לתנאים וככל שאינך מסכים להם במלואם, הנך מתבקש שלא להשתמש באתר.

 

3.            הסכמה ושינוי מדיניות הפרטיות

אינך מחויב למסור לנו מידע אישי מכוח אף חוק. כל מידע אישי שתמסור לנו, במישרין או בעקיפין באמצעות השימוש באתר, נמסר בכפוף להסכמתך ורצונך להשתמש באתר. גלישתך ושימושך באתר מהווה את הסכמתך למדיניות הפרטיות זו ולאיסוף, עיבוד ושיתוף מידע אישי אודותיך כמפורט בה. אנו רשאים לשנות את מדיניות הפרטיות בכל עת והשימוש באתר יהיה כפוף לתנאים המפורסמים בעת השימוש[Meitar2] . למען הסר ספק, המשך שימושך באתר משמעו כי הנך מאשר את מדיניות הפרטיות העדכנית.

 

4.            פרטיות ילדים

ככלל, האתר מיועד למי שמלאו לו 18 שנים ואין בכוונתו לאסוף מידע אישי אודות ילדים מתחת לגיל 18. אם אתה מאמין שעשוי להיות לחברה מידע כזה, נא צור עמנו קשר בדוא"ל maaganhv@maagan.co.il. שימוש באתר ע"י משתמשים שהינם בני 18-16, יתאפשר בכפוף לקבלת אישור הורה או אפוטרופוס לכך, והמשך השימוש ע"י המשתמשים כאמור משמעותו כי אישור זה התקבל כנדרש.

 

5.            המידע האישי שאנו אוספים וכיצד אנו אוספים אותו [NM3] 

אנו מקבלים או אוספים ממך את סוגי המידע אישי שלהלן בדרכים הבאות:

·       ביצוע הזמנות ובקשות נוספות. על מנת להשתמש בחלקים מסוימים באתר (דוגמת הזמנת חדרים וחופשות), תתבקש למסור לנו מידע מסוים, כגון שמך המלא, כתובת הדוא״ל שלך, מספרי טלפון, שמות ופרטים נוספים בנוגע לבני משפחתך. בנוסף, אנו מאפשרים לפנות אלינו בבקשות נוספות ובהתאם נשמור את תוכן פניותיך אלינו.

·       פרטי יצירת קשר. אם תפנה אלינו דרך אפשרות "צור קשר" באתר או טופס מקוון אחר שנעמיד לרשותך תצטרך למסור לנו מידע מסוים כגון שמך המלא, כתובת הדוא״ל שלך, מספר הטלפון שלך ותוכן ההודעה, כדי שנוכל לטפל בה. לתשומת ליבך, אנא שים לב כי אנו עשויים להשתמש ולשמור במערכות שלנו תכתובות עבר של הגולשים באתר.

·       פרטים על שהייתך. כחלק מסטנדרט השירות שלנו, אנו מנהלים ביקורת על רמת שביעות הרצון של הנופשים במעגן ואף מנהלים רישום חוויתם, התקשורת שלהם עם הצוות, בקשות, תלונות, התנהלות בשטחי המלון וכיו"ב.

·       בשירות השוטף. במסגרת מתן תמיכה ושירות לקוחות, ייתכן שנצטרך מידע מסוים, למשל מספר הטלפון שלך או כתובת הדוא"ל, כדי להעניק לך שירות, לקיים בקרה פנימית, לזהות ולמנוע תקלות וכדומה (לדוגמא שינוי וביטול הזמנה).

·       ניוזלטר ומועדון העדכונים. באפשרותך להירשם ולקבל מאיתנו עדכונים בנושאים שונים (לרבות מבצעים וכיוצא בזה). לשם כך עלייך למסור מידע כמו שמך וכתובת דוא"ל. בהתאם לדין, תוכל לצאת מרשימת התפוצה ו/או לבקש את הסרתך על ידי שליחת בקשה בדוא"ל לכתובת maaganhv@maagan.co.il או באמצעות לחצן "הסר" שיופיע על גבי הדיוור עצמו. בנוסף, באפשרותך להצטרף לקבוצת מועדון העדכונים בוואטסאפ של החברה, אשר תמסור עדכונים שוטפים (למשל מבצעים וחדרים שמתפנים).

·       קבצי לוג. אנו עשויים להשתמש בקבצי לוג. המידע המופיע בקבצי הלוג כולל כתובת IP, סוג דפדפן, חותמת תאריך/זמן, עמודי הפניה/יציאה, פעולות סינון, הקלקות וכל מידע אחר העשוי להימסר לנו מהדפדפן שלך או על אופן השימוש שלך באתר. אנו עשויים להשתמש במידע כאמור לצורך ניתוח מגמות, ניהול האתר, שיפור השירות באתר , מעקב אחר תעבורת משתמשים ולצורך איסוף מידע דמוגרפי.

·       עוגיות וטכנולוגיות מעקב אחרות. במסגרת השימוש באתר, אנו עשויים להשתמש ב-״עוגיות", קבצי זיהוי אנונימיים וטכנולוגיות מעקב אחרות, על מנת שנוכל לספק את השירות באתר, להציג בפניך תוכן מותאם אישית ועל מנת לשפר את חוויית המשתמש במסגרת השימוש באתר. "עוגיה" הנה קובץ טקסט קטן המשמש, לדוגמה, לאיסוף מידע אודות פעילות באתר ועל מנת לאחזר מידע שנמסר קודם לכן (לדוגמה, לצורך זיהוי בעת כניסה והתחברות לאתר). עוגיות מסוימות וטכנולוגיות אחרות עשויות לשמש לצורך אחזור מידע, כגון כתובת IP שצוינה קודם לכן על ידי משתמש. לפרטים נוספים, אנא ראו את "מדיניות העוגיות". רוב הדפדפנים מאפשרים לשלוט בעוגיות, לרבות אם לאשרן או לא לאשרן ואופן הסרתן. ניתן להגדיר את רוב הדפדפנים באופן שתקבל הודעה אם לאשר עוגיה, או שבאפשרותך לחסום עוגיות בדפדפן.

·       .Google Analytics האתר עשוי להשתמש בכלי הנקרא "Google Analytics" על מנת לאסוף מידע אודות השימוש באתר. Google Analytics אוסף מידע כגון תדירות ביקורי המשתמשים באתר, עוקב ומדווח על תנועה בעת הגלישה באתר וכן מספק תובנות לגבי אופן השימוש באתר כדי שנוכל לבצע אופטימיזציה ולשפר את השימוש באתר. אנו משתמשים במידע המתקבל מGoogle Analytics- על מנת לתחזק ולשפר את האתר ואת מוצרינו. איננו משלבים בין המידע שנאסף במסגרת השימוש Google Analytics ובין מידע אישי מזהה. יכולתה של Google להשתמש ולשתף מידע שנאסף באמצעות Google Analytics אודות ביקוריך ושימושך באתר, מוגבלת על פי הסכם השירות שלGoogle Analytics , המפורסם בכתובת http://www.google.com/analytics/terms/us.html ומדיניות הפרטיות של Google, המפורסמת בכתובת http://www.google.com/policies/privacy/. תוכל לקרוא אודות האופן בו Google אוספת ומעבדת נתונים במסגרת Google Analytics בכתובת http://www.google.com/policies/privacy/partners/. באפשרותך למנוע את השימוש בנתוניך על ידי Google Analytics באמצעות הורדה והתקנה של Google Analytics Opt-out Browser Add-on, הנמצאת בכתובת https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

·       נתוני מכשירים ניידים. אנו עשויים לאסוף מידע מוגבל מהמכשיר לצורך תפעול האתר והצעת השירותים דרכו. מידע כאמור עשוי לכלול את סוג המכשיר, זיהוי המכשיר (ID), חותמות תאריך וזמן של השימוש באתר, פרטים על אירועים שהתרחשו במכשיר כגון קריסות, פעילות מערכת, הגדרות חומרה, סוג דפדפן, שפת דפדפן, תאריך ושעה של הבקשה שלך וה- URL המבוקש. כמו כן, אנו עשויים להשתמש בטכנולוגיית מבוססת מיקום, על מנת לסייע לנו לאסוף נתונים סטטיסטיים מצטברים, אולם לא נשתמש במידע אישי אשר יכול לזהות אותך לצרכים אלו.

·       אמצעי תשלום. אנו עשויים להשתמש בכלים, בתוכנות או בשירותים של צדדים שלישיים לצורך השלמת רכישה וביצוע עסקאות, ובכלל על מנת לספק חלק מהשירותים הקשורים באתר. אנו עושים את מיטב המאמצים להתקשר עם ספקים ראויים אשר ישמרו על המידע שלך בהתאם לדרישותינו ולדרישות הדין, אך בכל מקרה בו תבצע פעולה באתר, אשר כוללת הסתייעות בגורם חיצוני מלבדנו וככל שזהותו ופרטיו מוצגים לך בכל אופן (למשל, באמצעות לוגו בעמוד ביצוע תשלום המתופעל על ידי ספק חיצוני), תהיה כפוף למדיניות הפרטיות של גורם זה ועל אחריותך להתעדכן בה ולוודא כי הנך מסכים לכל הכתוב בה בטרם הנך מבצע פעולה הקשורה בכך. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לך, אם ייגרם, כתוצאה ממסירת מידע לגורם שלישי והנך האחראי הבלעדי לכך.

·       נתוני מיקום. ייתכן שנספק שירותים מבוססי מיקום ("שירותי מיקום"), שיושפעו מנתוני המיקום הגאוגרפי של המכשיר דרכו תיגש לאתר (בהתאמה: "המכשיר" ו-נתוני מיקום"). אם תבחר לאפשר גישה לנתוני המיקום במכשיר, הנך מסכים לכך שנאסוף או נקבל את נתוני המיקום של המכשיר. תוכל להשתמש בהגדרות המכשיר על מנת לנטרל את מאפייני שיתוף המיקום.

 

6.            השימוש שלנו במידע האישי

אנו נשתמש במידע אישי שנאסף על ידינו כפי שפורט לעיל ולמטרות הבאות:

·       בראש ובראשונה, נשתמש במידע אישי כדי לספק לך את השירות באתר, לרבות הזמנת חדרים, ניצול מבצעים וכדומה.

·       לשפר ולתחזק את השימוש באתר ושאר שירותי החברה וכן לפיתוח שירותים ומוצרים עתידיים;

·       לצורך מענה לפניות ובקשות, לרבות מתן תמיכה;

·       לשימור לקוחות, הצעת מוצרים משלימים ו/או מסלולים שונים באתר וקידום מכירות;

·       לצורך אבטחת המידע באתר ועמידה בהוראות הדין;

·       לצרכי אפיון, מחקר, פרסום והתאמת תכנים באתרים שלנו או של אחרים ובפלטפורמות השונות, לרבות רשתות חברתיות;

·       לצורך התגוננות בהליכים משפטיים, מניעת הונאות, התחזות, זיופים, פעילות בניגוד לתנאי השימוש, מדיניות הפרטיות והדין;

·       דיוור ושליחת הודעות, הצעות ופרסומים בנוגע לשירותינו, מוצרינו ונושאים קשורים;

·       מבלי לגרוע מהאמור, אנו משתמשים באתר כדי ללמוד על תחומי העניין של המשתמשים על מנת להציע להם הצעות ופרסומים בהתאמה לכך. אנו עשויים לבצע פעולות דומות גם בהסתמך על ביקור של משתמשים באתרי אינטרנט שונים ולהתאים עבורם פרסומים והצעות שיופיעו באתרים אלה, באתרים אחרים, וכן במסגרת פלטפורמות שונות, לרבות רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, לינקדין, טוויטר וכיו"ב. כמו כן, האתר מפנה לרשתות החברתיות שלנו, ביניהם פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ויוטיוב, אשר יהיו כפופים אף הם לתנאי הפרטיות שלנו.

 

7.     שיתוף מידע אישי

לא נעביר מידע אישי שמסרת לנו לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:

·       לפי הסכמתך או במקרה שהדבר כרוך במתן שירות או ניהול האתר.

·       לנותני שירותים אשר מסייעים לנו בתפעול האתר או שירותים שכלולים בו או נלווים אליו. חלק מהספקים עשויים להיות ממוקמים מחוץ למדינת ישראל ובתחומי שיפוט אחרים, בהם חוקי הפרטיות והזכויות מכוחם שונים מאלו שמציע החוק הישראל, לרבות בארה"ב (למשל, שרתי אחסון בענן).

·       אם נידרש לעשות כן על פי דין, על פי צו שיפוטי או הנחיה מטעם רשות מוסמכת.

·       במקרה של הליכים משפטיים וכן בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה אליהם אנחנו צד.

·       במקרה שחברתנו תירכש על ידי צד ג' או תתמזג עם חברת צד ג', או במסגרת בדיקה הקשורה לעסקה מסוג זה, אנו שומרים על הזכות להעביר או להמחות את המידע אישי.

·       אנו עשויים לגלות את המידע, אם יש לנו סיבה סבירה להאמין שגילוי המידע מסייע או נחוץ כדי: (א) לציית להוראות כל דין; (ב) לאכוף את תנאי האתר או הסכם אחר איתנו; (ג) להתגונן מפני פגיעה בזכויות, ברכוש או בבטיחות של כל אדם או תאגיד.

      

8.            שימוש במידע אנונימי

אנו עשויים להשתמש במידע אנונימי או סטטיסטי (שאינו מאפשר זיהוי של משתמש אינדיבידואלי, כגון מידע מצטבר אודות השימוש באתר), כולל לגלותו לצדדים שלישיים, כדי לשפר את שירותינו ואת חוויית המשתמש באתר. כמו כן, אנו עשויים לגלות מידע אנונימי (בתמורה או ללא תמורה) לצדדים שלישיים, לרבות למפרסמים ושותפים.

 

9.            קישורים למוצרי צד שלישי ותקשורת דרכם

אנו עשויים לאפשר לך ליצור אינטראקציה עם או להכיל קישורים לאפליקציות או כלים של צד שלישי וכן לאתרים של צד שלישי, לרבות, 'וואטסאפ' 'פייסבוק', 'ביט' ושירותים אחרים שאינם בבעלותנו או בשליטתנו (כל אחד מהם "שירות צד שלישי"). החברה אינה אחראית לנהלי הפרטיות או לתוכן של שירותי צד שלישי כאמור. שים לב ששירותי צד שלישי עשויים לאסוף ממך מידע אישי, ובהתאם, אנו ממליצים לך לקרוא את התנאים ומדיניות הפרטיות של כל שירות צד שלישי בו תשתמש.

 

10.          הזכויות שלך והגנה על הפרטיות שלך

אנחנו מכבדים את זכותך לפרטיות ומעוניינים לשמור רק מידע נדרש, עדכני ומדויק. לשם כך, אנא הימנע מלשלוח לנו או לשתף איתנו מידע שאינו דרוש לשם השימוש באתר או כזה שאין ברצונך לחלוק. חשוב לנו שתדע, שהנך רשאי לעיין במידע אישי שלך המצוי אצלנו, וככל שתמצא שמידע זה אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הנך רשאי לפנות אלינו בבקשה לתקן או למחוק את מידע אישי כאמור, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א – 1981. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בנושא זה ובכל שאלה שנוגעת לפרטיות שלך באמצעות משלוח דוא"ל לכתובת maaganhv@maagan.co.il.

 

11.          אבטחה

אבטחת המידע האישי חשובה לנו. אנו מצייתים לסטנדרטים הנהוגים בענף, לרבות שימוש במגננות אדמיניסטרטיביות, פיזיות וטכניות הולמות, כדי להגן על המידע האישי. עם זאת, אף שיטת העברת נתונים באינטרנט, או שיטת אחסון אלקטרוני, אינה בטוחה במאת האחוזים. לפיכך, אף שאנו חותרים לשימוש באמצעים סבירים מקובלים להגנה על המידע האישי, לא נוכל לערוב לאבטחתו או לסודיותו המוחלטת. אם יש לך שאלות בנושאי אבטחה בשירות, צרו עמנו קשר בכתובת שלעיל.

 

עודכן לאחרונה: 11 אוגוסט, 2023

 

× יש שאלה?🤗 אנו כאן לשירותכם💬